Πέμπτη 15 Μαΐου 2014

Η απάντηση του Γιάννη Σταμάτη



Αγαπητέ κύριε Χ. Γιαννακόπουλε,

Η αγάπη μου για τον τόπο μας είναι δεδομένη. Οι απόψεις μου καθώς και τα έργα μου στο χωριό σας, είναι γνωστά και σε σας και στους συγχωριανούς σας. Λυπάμαι διότι οι  απαντήσεις  μου στα ερωτήματά σας είναι επιγραμματικές  λόγω φόρτου εργασίας.
1.      Δρόμος Ψιανά – Καστανούλα. Η μελέτη για την διάνοιξη του εν λόγω δρόμου συντάχθηκε από τον Δήμο Δομνίστας επί θητείας μου. Επίσης επί θητείας μου είχε εξασφαλισθεί και η πίστωση για τη διάνοιξη του δρόμου που έγινε το 2011 επί δημαρχίας Μπακογιάννη. Δυστυχώς ο δρόμος δεν τελείωσε. Δεν χωρά αμφιβολία ότι σε περίπτωση εκλογής μου θα θελήσω να ολοκληρώσω ένα έργο που είναι δικό μου δημιούργημα.
2.      Μελέτη ανάδειξης ευρύτερης περιοχής ΠΑΝΤΑΒΡΕΧΕΙ. Θυμηθείτε την ιστορία του ΠΑΝΤΑΒΡΕΧΕΙ, ποιος ήταν δήμαρχος το 2006 και βγάλτε τα δικά σας συμπεράσματα.
3.      ΣΧΟΑΠ. Επί θητείας μου πάλεψα για όλα όσα ρωτάτε. Εννοείται ότι και τώρα θα εξαντλήσω κάθε πιθανότητα.
Τέλος σας υπενθυμίζω ότι επί δημαρχίας  μου, συντάχθηκαν και πληρώθηκαν (2) μελέτες για κατασκευή τεχνικών  και για ασφαλτόστρωση από Κρίκελλο – Ψιανά και από Βύθισμα – Ψιανά.   

Με εκτίμηση
Γιάννης Δημ. Σταμάτης
Υποψήφιος Δήμαρχος Καρπενησίου
Με την ΑΔΕΚΚ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου